2011. április 6., szerda

A katedrális - 3., befejező rész

Az utolsó 2-300 oldalon én is eljutottam a letehetetlenségig :) Olvastam éjjel, nappal, kádban, kertben, sámlin a homokozó gyerekek mellett, és minden szabad percben :) Igaza volt mindenkinek, tényleg lenyűgöző könyv, nagy űrt hagyott maga után, amikor befejeztem. Azonnal akarom a folytatást! 
Aznap este, amikor kiolvastam, még a páromnak is órákig meséltem róla, és megpróbáltam lerajzolni a kapcsolatokat, a családfákat egy A4-es lapra. Nagyjából sikerült, de jó bonyolult ábra! 
Mindenkinek ajánlom, sokan tudom, félnek a csaknem 1000 oldaltól, de amilyen élvezetes, százasával lehet falni a lapokat. Nekem az építészettel foglalkozó és az erőszakos részek okoztak kis nehézséget, lassulást, de ezek is érdekesen, érthetően vannak leírva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése