2010. július 4., vasárnap

Alexander Karlsson: Köszönet a zenéért!

Egy-két napra megszakítottam a Ramszesz olvasását ezért a könyvért. Péternek vettem a neve napjára, mivel nagyon szereti az Abbát, de igazából nem hittem abban, hogy olyat talál még benne, amiről nem tudott, mert sokat utánaolvasott már az együttesnek. Kellemesen meglepett, hogy mennyire örült neki, azonnal nekiesett és egy éjszaka kiolvasta, idézett nekem belőle, és biztatott, hogy én is olvassam el, mert érdekes. Tényleg az. Persze nem egy letehetetlen, lebilincselő irodalmi műalkotás, de egy érdekes dokumentumregény, sokat megtudunk az együttes történetéről, és a tagokéról külön-külön is, az Abba előtti és utáni életükről, illetve a zene továbbéléséről. Az Abba utolsó aktív éve 1982 volt, bár hivatalosan sosem szűntek meg létezni, nem jelentették be a feloszlást. A zene azonban saját útjára kelt, megírták a musicalt, később a filmet, az újabb és újabb sikerhullámokban egyre jelentek meg a különféle válogatáslemezek, később dvd-k, és a történetnek ma sincs vége :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése