2010. szeptember 25., szombat

Harry Potter és a Halál ereklyéi

Kiolvastam :-)))))))))))))
Körülbelül egy órája fejeztem be a Harry Potter utolsó kötetét, huhh! Volt jó néhány pillanat, amikor falhoz akartam vágni, és majdnem úgy döntöttem, hogy rossz könyv, meg majdnem hátralapoztam a végére, hogy kiderüljön, igazam van-e ezekben a pillanatokban. De ellenálltam a kísértésnek, és jól tettem! Minden titok kiderült, és szerintem minden az olvasók legnagyobb megelégedésére végződött, különösen tetszik az epilógus.
Akit még ennél tovább is érdekel a történet, érdemes elolvasnia ezt a szócikket, bár gondolom, a rajongók nem tőlem fognak először értesülni róla :).
Nna, ezek után még alszom rá egyet, álmodom a történettel egy-két napig, majd olvasok valami kellemeset és könnyedet :)

3 megjegyzés:

  1. Timi én soha nem akartam falhoz vágni, de néha olyan heves szívverés jött rám, hogy le kellett tennem kis időre...mondjuk tényleg csak kis időre tettem le, mert egyébként pedig iszonyatosan kíváncsi voltam a folytatásra...:)

    VálaszTörlés
  2. Én akkor akartam, amikor azt hittem, tényleg meghal Harry... ha képes lett volna úgy befejezni, akkor rossz könyv lett volna! De szerencsére nem :)

    VálaszTörlés