2010. szeptember 10., péntek

Harry Potter és a titkok kamrája - 2., befejező rész

Kész. Feladom. Megevett, felfalt, elcsábított, elvarázsolt, magáévá tett. Nem agyalok többet azon, hogy miért pont Harry Potter és miért nem a többiek (persze a többiek is) hanem egyszerűen élvezem az olvasást. Harry Potter jó, izgalmas, élvezetes, és nekem nem kell hideg fejjel kielemeznem, hogy hogy működik. Működik, és kész. Két este alatt kiolvastam a második kötetet. Igazam van a múltkori mozi-olvasás ellentéttel kapcsolatban, olvasva tényleg kevésbé félelmetes, de azért nem volt izgalmaktól mentes átkelnem a sötét lakáson a könyv befejezése után. Jön a harmadik! Sötétedik a történet, izgulok!
Ja, Péter is két éjszaka alatt kiolvasta a hetedik kötetet (az első hatot már korábban) és közben fejezetenként olvasom Marcinak az elsőt. Családilag rácsavarodtunk, nincs mese. Illetve dehogy nincs, éppen hogy mese van!

6 megjegyzés:

  1. Örülök, jó olvasni, hogy ennyire tetszik! :)))

    VálaszTörlés
  2. Nem szoktam ilyet mondani, vagy nagyon ritkán, de én megmondtam...:)

    VálaszTörlés
  3. No, komolyan, kölcsön fogom kérni a fiamtól.. Egyszer már a kezembe nyomta az első részt, hogy olvassam ki, de a 139. oldal után feladtam.. De most, hogy ennyire elvarázsolt Benneteket, újra megpróbálkozom vele..

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretem, tényleg megmagyarázhatatlan, hogy miért is letehetetlen. De az. Én előbb olvastam, utána néztem, nekem a film kevésbé volt félelmetes. Bár a 2. rész nem épp a szíven csücske. A többi jobban tetszett. Bár a későbbieket filmen tuti nem nézem meg. Még nem alszom éjszaka.

    VálaszTörlés
  5. Jaaaaj, és csak egyre jobb lesz!!! Nagyon durván!!
    Én is fontolgatom, hogy mielőtt visszamegyek dolgozni gyors kiolvasom mind a hetet mégegyszer.
    És mindig röhögök azokon, akik mondják, hogy ááá, úgysincs idejük 7 könyvet elolvasni. Háhá! Csak kezdjék el az első 100 oldalt, a többi meg majd csinál magának időt! :D

    VálaszTörlés
  6. Szofi, így van ez! :)
    Pati, én amúgy is fantasykedvelő vagyok, lehet, hogy nekem könnyebb volt rácsavarodnom, de fuss neki még egyszer, szerintem jó, és pár év múlva Robinnak is jó lesz!

    VálaszTörlés