2010. augusztus 23., hétfő

Lázár Ervin: A Hétfejű Tündér

Először is köszönöm szépen mindenkinek, aki kitöltötte a kérdőíveket, immár megtalálható Szilvi, Lina, Orsi, Emi blogján, és remélem, nem hagytam ki senkit, ha mégis, akkor elnézést kérek. Nagyon örülök neki!
Közben kiolvastuk Marcival a Lorin és Lilliát, minden jó, ha vége jó, a gyerekek tűzön-vízen, nehézségeken és kalandokon át eljutottak a dorán fővárosba, és sikerült mindent helyrehozniuk, ráadásul Lillia tovább nevelkedhet a szüleivel, és majd csak később, Lorin menyasszonyaként hagyja el őket.
Utána elkezdtük olvasni Lázár Ervintől A hétfejű tündért. Én Lázár Ervin meséit korábban főleg a Négyszögletű kerek erdő alapján ismertem, meg gyerekkoromban megvolt az Öregapó madarai, azt is nagyon szerettem. Ezt a könyvet meg hihetetlenül élvezem. A stílus a megszokott, de ez nagyon vicces! Olyan mulatságos mesék vannak benne, hogy Marci hangosan kacag, amíg olvasom. Rövidek, egy este hármat is elmesélek, és vidáman jövök ki a gyerekszobából.

4 megjegyzés:

  1. Hűha, ennyire jó lenne ez a könyv? Nagyon szeretem Lázár Ervin stílusát, de ezt a könyvet nem ismerem. De az ajánlásod után beszerzem:-))

    VálaszTörlés
  2. Ugye milyen jó könyvet vett a kishugod? :)

    VálaszTörlés
  3. Kishúgom nagyon nagy király, folytassa ezt a jó szokását :)
    Pati, én se ismertem, de számomra nagyon kellemes meglepetés :)

    VálaszTörlés
  4. Pati, a vége felé találtam szomorú meséket is, amik szépek, jók, de szomorúak. Remélem, azért tetszeni fog a könyv!

    VálaszTörlés