2010. június 28., hétfő

"Mit érdekel a mások véleménye?" - 4., befejező rész

Szégyenszemre be kell vallanom, a blog során - és egyébként is régóta - ez az első könyv, amit nem olvastam végig. A Challengert taglaló fejezetek között az utolsó Feynman függeléke, amit a bizottság jegyzőkönyvéhez csatoltak, ez bizony már elég műszaki és száraz, nem szórakoztatott, nem tudtam rajta átrágni magam. Az utolsó fejezet pedig egy értekezés a tudományról, Feynman egyik előadása, eddig már el se jutottam. De azért azt gondolom, a könyv legnagyobb részét, lényegét elolvastam és élveztem! De ezeknél a részeknél már csak tettem ide-oda, koszolódott, Péter megunta és eltette. Mindamellett mindenkinek ajánlom az előző fejezetek humora, élvezetes stílusa és az első részek megkapó, megható volta miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése