2011. január 6., csütörtök

Kertész Erzsébet: Titkos házasság

Amikor a múltkor a Szeretném Blankát boldognak látni c. könyvet olvastam, "megkívántam" Kertész Erzsébet többi életrajzi regényét. Újra ráéreztem a stílusára, előbukkantak az emlékek, hogy mennyire szerettem kamaszkoromban, és tíz-tizenöt évvel később sem unalmas, ugyanúgy élvezhető. A Titkos házasságot még nem olvastam, most vaterán vettem kemény 100 forintért. A történetet nagyon röviden ismerem: Mikszáth Kálmán és Mauks Ilona szerelmének, házasságának története, akik talán megélhetési okokból elváltak, majd amikor Mikszáth már jobban kereső író volt, újra összeházasodtak. Részleteket egyelőre nem tudok, sajnos Mikszáth Különös házasság-át sem olvastam, és ebben a könyvben is egyelőre abban a szakaszban tartok, amikor még ismerkednek a fiatalok.

2 megjegyzés:

  1. Szia, én most kezdtem bele elolvasni.:)

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Komolyan pénzügyi gondok voltak,erről szól a történet? Mert most ajánlották Nekem,hogy olvassam el,mert válságban a kapcsolatom,de ha ilyen jellegű,akkor nem veszem meg,mert Engem így akkor nem érint. Köszi Nektek!

    VálaszTörlés