2010. április 1., csütörtök

Böszörményi Gyula: Gergő és a bűbájketrec

Marci hipp-hopp kiolvasta a Márti-könyveket - a Márti és a szellemeket is - és reggel elővette a Gergő és a bűbájketrecet. Ez a Gergő és az álomfogók című nagyszerű ifjúsági regény második része, az elsőt én is olvastam. Vicces volt, mert Marci kapta azt hiszem, valamelyik karácsonyra, de mire eljutottunk volna odáig, hogy én olvassam fel neki esténként, addigra kiolvasta, úgy kellett kölcsönkérnem tőle, hogy én is olvashassam :) Az első részben Gergő még azt hiszi magáról, hogy teljesen átlagos kisfiú, aki kirándulni indul a Börzsönybe édesanyjával, annak új párjával és a férfi lányával, meg anyja egy dilis barátnőjével, de az úton és ott mindenféle furcsaságok történnek velük, különös lényekkel találkoznak, végül kiderül, hogy Gergő különleges képességekkel megáldott és küldetéssel ellátott révülő. A második részben ő és mostohatestvére, Zsófi is sámániskolákban tanulnak, persze itt is adódnak gondok, nehézségek és kalandok, ezt olvassa most Marci.

6 megjegyzés:

  1. Nálunk még az első rész van a porondon. Én olvasom fel esténként lévén a fiam még most birkózik a betűkkel (sajnos elég nehezen megy neki). De nagyon szeretjük, Gergő a mi varázslatos menedékünk ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Neked mekkora a fiad? Én nagyon élveztem az első részt, felnőttnek is kiváló szerintem. A másodikat nehezebben gyűri Marci :) De tényleg jól írod, varázslatos menedék :) A könyv általában, de Gergő különösen.

    VálaszTörlés
  3. Most nyáron lesz nyolc. Itt én is írtam Gergőről... http://szilagyierik.blogspot.com/2010/02/varazslatos-menedek_04.html
    Persze én sem bírtam ki, hogy ne olvassak előre. Én nemsoká befejezem közösen még csak most járunk a felénél :)
    De a II. kötet is ott figyel már a polcon :)

    VálaszTörlés
  4. Elolvastam, jól írtad :) Marcinak, ha végeztünk a Mary Poppinssal, valószínűleg én fogom folytatni a második kötet olvasását, mert nehéz neki. Ő egy hónapja múlt hét.

    VálaszTörlés
  5. Nahát ti aztán jól egymásra találtatok...:)
    Timi Ő a barátnőm, említettem is, hogy ők is olvassák a Gergőt!:)

    VálaszTörlés