2010. április 5., hétfő

Húsvét

A gyerekeknek hozott könyvet is a nyuszi, Regőnek az elsőt, ezt:
Egy oldal, egy kép, játékok és járművek vannak benne, egyszerű színek, viszonylag jó kis ábrák. Nem keménylapos, de a lapok mintha laminálva lennének, vagy egyéb módon kezelve, szóval valamennyire lehet őket rágcsálni, nem tesz kárt benne. Egyelőre Regőt inkább ez a fajta műélvezet érdekli :) Ami még nagyon tetszik, de most valahogy eltűnt, pedig Marci picikorában tele voltak vele a boltok, az az Apró lépések sorozat, ahol fotókkal van ábrázolva egy-egy szó, ha találok, ilyet majd szeretnék venni Regőnek.
Marci pedig Andersen meséket kapott, ezt a könyvet:
Most éreztem elég nagynak ahhoz, hogy élvezze az Andersen meséket is, a szépségüket, a megható történeteket, amiknek sajnos sokszor nem jó a vége. Ezt a könyvet a nyuszi - vagyis én - online rendelte, így sajnos nem tudott belelapozni. Csak amikor megérkezett, akkor fedeztem fel a belső borítólapokon, hogy "átdolgozta x.y." - pedig pont olyat akartam, amit úgy tudunk olvasni, ahogy Andersen eredetileg megírta. Most már persze mindegy. Ahogy nézegettem, egyes mesékhez odatoldottak egy-egy bekezdést, ahol magyarázzák a mesét, esetleg levonják a tanulságot. Utálom az ilyet, károsnak tartom, ha én olvasom fel Marcinak, ezeket majd kihagyom. Egyébként most pár napig nem alszik itthon, szerdán fogok legközelebb mesélni neki, akkor jön A csudálatos Mary befejező része, utána vagy Gergőt fogom én felolvasni neki, mert a napokban mondta, hogy neki mégiscsak kicsit nehéz, vagy ez jön - vagy valami teljesen más, amit választ a polcról :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése